+40 368 408 073

Policlinica Sacele

+4 0368 005 356

Spitalul Sacele

Strada Oituz 54, Săcele

Spitalul Municipal Sacele

Programari

ANUNȚ – CONCURS 2 POSTURI ASISTENȚI MEDICALI-MANAGEMENTUL CALITĂȚII – MAI 2024

ANUNȚ – CONCURS 2 POSTURI ASISTENȚI MEDICALI-MANAGEMENTUL CALITĂȚII – MAI 2024

 

Spitalul Municipal Săcele, cu sediul în Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, Județul Brașov, in conformitate cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare, precum și în baza Ordinul nr. 1312/250/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului,  organizeaza:

 

 

CONCURS

 

 

Pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante corespunzatoare functiilor contractuale:

 

 

  • 1 post vacant personal contractual Asistent Medical Principal Laborator (S/SSD/PL):

*Serviciul de Management al Calitatii Serviciilor de Sanatate;

*Contract individual de munca-perioada nedeterminata;

*Program de lucru: 07:30-15:30.

 

  • 1 post vacant personal contractual Asistent Medical Medicina Generala (S/SSD/PL):

*Serviciul de Management al Calitatii Serviciilor de Sanatate;

*Contract individual de munca-perioada nedeterminata;

*Program de lucru: 07:30-15:30.

 

 

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare, precum și în baza Ordinul nr. 1312/250/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

 

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de Asistent Medical Principal Laborator S/SSD/PL sunt:

 

  • diplomă de licenţă/ studii postliceale sau SSD în specialitate ;
  • certificat grad principal ;
  • adeverinta vechime in munca- 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moașelor și Asistenților Medicali din România (sunt necesare certificat de membru si aviz anual valabil);
  • Asigurare medicală de răpundere civilă în termen de valabilitate ;
  • Perfecționări (specializări): conform art.1 lit.e) din Ordin nr.1312/250/2020-Program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de A.N.M.C.S.(programul poate fi absolvit în maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii) :
    • Masterat/ doctorat sau curs autorizat de management sanitar, si
    • Curs acreditat de management al calitatii serviciilor de sanatate

 

 

 

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de Asistent Medical Medicina Generalist  S/SSD/PL sunt:

 

  • diplomă de licenţă/studii postliceale sau SSD în specialitate;
  • adeverinta vechime in munca- 6 luni vechime ca asistent medical
  • Membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moașelor și Asistenților Medicali din România (sunt necesare certificat de membru si aviz anual valabil);
  • Asigurare medicală de răpundere civilă în termen de valabilitate ;
  • Perfecționări (specializări): conform art.1 lit.e) din Ordin nr.1312/250/2020-Program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de A.N.M.C.S (programul poate fi absolvit în maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii);
    • Masterat/ doctorat sau curs autorizat de management sanitar, sau
    • Curs acreditat de management al calitatii serviciilor de sanatate

 

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

 

1) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

2) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

3) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

4) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

5) Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

6) Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

7) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

8) Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

9) Curriculum vitae, model comun european.

10) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

11) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

12) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

13) Adeverință eliberată de OAMGMAMR, pentru participare la concurs .

 

Calendarul De Desfășurare A Concursului Ce Va Fi Organizat La Sediul Instituției:

 

Nr. crt.ActivităţiData și ora

 

1.Publicarea anunțului13.05.2024
2.Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Săcele, Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, județul BrașovPana pe 31.05.2024 ora 14:00
3.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs03.06.2024, ora 10:00
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor03.06.2024, ora 16:00
5.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor04.06.2024, ora 10:00
6.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor04.06.2024, ora 16:00
7.Susţinerea probei scrise05.06.2024, ora 10:00

 

8.Afişarea rezultatului probei scrise06.05.2024, ora 16:00

 

9.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise07.06.2024, ora 16:00

 

10.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor10.06.2024, ora 16:00

 

11.Susţinerea interviului/ probei practice11.06.2024, ora 10:00

 

12.Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului/ probei practice12.06.2024, ora 16:00

 

13.Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului/ probei practice13.06.2024, ora 16:00
14.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor14.06.2024, ora 16:00
15.Afişarea rezultatului final al concursului15.06.2024, ora 10:00

 

 

 

Bibliografia pentru concursul de Asistenti medicali

Serviciul de Management al Calitatii Serviciilor de Sanatate

 

 

 

  1. Legea Nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cumodificarile si completarile ulterioare:Titlul VII-Spitale;
  2. OMS Nr. 1101/2016, privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectriilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare;
  3. Lege Nr. 185/2017 din 24iulie 2017, privind asigurarea calitatii in sistemul de sanatate;
  4. Ordinul 1312 din 2020, privind organizarea si functionarea structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate in cadrul unitatilor sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanta, ion procesul de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;
  5. Ordinul Nr. 600/2018, privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.
  6. Standarde ANMCS, ISO 9001/2015, ISO 15189/2023.

 

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0724 078 538, la adresa de e-mail: rurs@spitalulmunicipalsacele.ro și pe website: www.spitalulmunicipalsacele.ro.

 

MANAGER

Ec. PIRVAN RODICA

Niciun comentariu

Lăsați un comentariu