+40 368 408 073

Policlinica Sacele

+4 0368 005 356

Spitalul Sacele

Strada Oituz 54, Săcele

Spitalul Municipal Sacele

Programari

ANUNȚ – CONCURS 1 POST CONSILIER GRADUL I – AUGUST 2024

ANUNȚ – CONCURS 1 POST CONSILIER GRADUL I – AUGUST 2024

Spitalul Municipal Săcele, cu sediul în Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, Județul Brașov, in conformitate cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare organizeaza:

 

CONCURS

Pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale vacante :

 

  • 1 post contractual vacant Consilier Gradul I (S);

* Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor de Sanatate;

* Contract individual de munca – perioada nedeterminata;

* Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

 

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea , dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, OUG 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de personal contractual Consilier Gradul I (S), sunt:

– diplomă de licenţă în specialitate, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic ;

– 3 ani şi 6 luni vechime în exercitarea profesiei ;

– Perfecționări (specializări): conform conf. art.17 alin (1) lit.a^2) din Legea nr.185/2017), program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de A.N.M.C.S.(programul poate fi absolvit în maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii) .

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

1) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

2) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

3) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

4) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

5) Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

6) Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

7) Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

8) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

9) Curriculum vitae, model comun european.

10) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

Dosarele de participare la concurs se depun in perioada 23.08.2024-05.09.2024, la Compartimentul Resurse Umane din Spitalul Municipal Săcele, Str. Oituz nr. 54, Municipiul Săcele,  Județul Brașov.

 

 

Calendarul de desfășurare a concursului de ocupare a postului contractual vacant de Consilier Gradul I (S):

 

Nr. crt.ActivităţiData și ora

 

1.Publicarea anunțului23.08.2024
2.Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Săcele, Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, județul BrașovPana pe 05.09.2024 ora 14:00
3.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs09.09.2024, ora 10:00
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor10.09.2024 ora 16:00
5.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor11.09.2024, ora 10:00
6.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor11.09.2024, ora 16:00
7.Susţinerea probei scrise12.09.2024, ora 10:00

 

8.Afişarea rezultatului probei scrise13.09.2024, ora 16:00

 

9.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise16.09.2024, ora 10:00

 

10.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor16.09.2024, ora 16:00

 

11.Susţinerea interviului17.09.2024, ora 10:00

 

12.Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului18.09.2024, ora 16:00

 

13.Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului/ probei practice19.09.2024, ora 12:00
14.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor19.09.2024, ora 16:00
15.Afişarea rezultatului final al concursului20.09.2024, ora 10:00

 

Concursul pentru ocuparea postului contractual vacant de Consilier Gradul I, din cadrul Serviciului de Management al Calităţii Serviciilor de Sanatate, se va desfasura  la sediul Spitalului Municipal Săcele, Str. Oituz nr. 54, Municipiul Săcele,  Județul Brașov.

 

 

BIBLIOGRAFIE

1) Legea nr. 185/2017 privind asigurarea calității în sistemul de sănătate, cu modificările și completările ulterioare;

2) Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare (TITLUL VII Spitalele și art. 249 pentru ocuparea posturilor din spitale);

3) Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;

4) Legea nr. 3/2021 privind prevenirea, diagnosticarea și tratamentul infecțiilor asociate asistenței medicale din unitățile medicale și din centrele rezidențiale pentru persoanele adulte aflate în dificultate din România;

5) Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;

6) Legea nr.319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;

7) Ordinul ministrului sănătății și al președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 1.312/250/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănatate și siguranței pacientului;

8) Ordinul ministrului sănătății nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii și metodologiei de evaluare și acreditare a spitalelor;

9) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 10/2018 privind aprobarea categoriilor de acreditare a unităților sanitare cu paturi aferente celui de al II-lea ciclu de acreditare, cu modificările și completările ulterioare;

10) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 298/2020 pentru aprobarea Metodologiei privind monitorizarea procesului de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;

11) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 185/2020 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind desfășurarea etapei de pregătire a evaluării unitaților sanitare cu paturi;

12) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 32/2020 privind aprobarea modalității de plată de către unitățile sanitare a taxei de acreditare, cu modificările și completările ulterioare;

13) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 147/2020 privind aprobarea Instrucțiunilor privind desfășurarea etapei de evaluare a unităților sanitare cu paturi;

14) Ordinul președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 148/2020 privind aprobarea Instructiunilor privind desfășurarea etapei de acreditare a unităților sanitare cu paturi;

15) Ordinului președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănatate nr. 432/2019 privind aprobarea condițiilor și a metodologiei de suspendare a acreditării unităților sanitare cu paturi, cu modificările ulterioare;  Splaiul Independenței nr. 202A, Sector 6, București 060022   Tel: +40 21 211.52.75, Fax: +40 21 211.51.05 www.anmcs.gov.ro.

16) Ordinul ministrului sănătății nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;

17) Ordinul ministrului sănătății nr. 914/2006 pentru aprobarea normelor privind condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obținerii autorizației sanitare de functionare, cu modificările și completările ulterioare;

18) Ordinul ministrului sănătății nr. 961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, tehnicii de lucru și interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curățenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcție de suportul care urmează să fie tratat și a metodelor de evaluare a derulării și eficienței procesului de sterilizare;

19) Ordinul ministrului sănătății nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;

20) Ordinul ministrului sănătății nr. 1501/2016 privind aprobarea implementării mecanismului de feedback al pacientului în spitalele publice, cu modificările și completările ulterioare;

21) Ordinul ministrului sănătății nr. 1502/2016 pentru aprobarea componenței și a atribuțiilor Consiliului etic care funcționează în cadrul spitalelor publice, cu modificările și completările ulterioare;

22) Ordinul Secretarului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice.

 

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0724 078 538, la adresa de e-mail: rurs@spitalulmunicipalsacele.ro și pe website: www.spitalulmunicipalsacele.ro.

 

MANAGER

Ec. PIRVAN RODICA

Niciun comentariu

Lăsați un comentariu