+40 368 408 073

Policlinica Sacele

+4 0368 005 356

Spitalul Sacele

Strada Oituz 54, Săcele

Spitalul Municipal Sacele

Programari

ANUNȚ CONCURS – MUNCITOR IV ELECTRICIAN – SEPTEMBRIE 2025

ANUNȚ CONCURS – MUNCITOR IV ELECTRICIAN – SEPTEMBRIE 2025

 

 

Spitalul Municipal Săcele, cu sediul în Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, Județul Brașov, in conformitate cu prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respective, Ordinul nr. 1.470 din 20 octombrie 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare organizeaza

 

CONCURS

 

Pentru ocuparea urmatorului  post vacant corespunzator functiilor contractuale:

 

 

  • 1 post vacant contractual MUNCITOR IV ELECTRICIAN (M),;

*Compartiment Administrativ

*Contract individual de munca-perioada nedeterminata;

*Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana

 

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de prevederile H.G Nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea, dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si Ordinul nr. 1.470 din 20 octombrie 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările  şi completările ulterioare.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

 

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra

înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

  1. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  2. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de personal contractual MUNCITOR IV  ELECTRICIAN (M) sunt:

– studii medii cu diplomă de calificare în meserie;

– vechime in specialitatea studiilor minim 3 ani electrician;

– autorizație ANRE.

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,

precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

  1. e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste

vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

  1. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  2. g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  3. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele alin. (2) din Legea nr. 118/2019 care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  4. i) curriculum vitae, model comun european,

j)chitanța de plată a taxei de concurs care este de 50 lei și se achită la registratura Spitalului Municipal Sacele.

 

 

Dosarele de participare la concurs se depun in perioada 09.09.2025-29.09.2025, la Compartimentul Resurse Umane din Spitalul Municipal Săcele, Str. Oituz nr. 54, Municipiul Săcele,  Județul Brașov.

 

 

Calendarul de desfășurare a Concursului ce va fi organizat la Sediul Instituției:

 

 

Nr. crt.ActivităţiData și ora

 

1.Publicarea anunțului10.09.2025
2.Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Săcele, Municipiul Săcele, Str. Oituz nr. 54, județul BrașovPana pe 29.09.2025 ora 14:00
3.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs30.09.2025, ora 10:00
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor01.10 .2025ora 15:00
5.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor02.10.2025, ora 10:00
6.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor03.10.2025, ora 10:00
7.Susţinerea probei scrise06.10.2025, ora 10:00

 

8.Afişarea rezultatului probei scrise07.10.2025, ora 15:00

 

9.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise08.10.2025, ora 10:00

 

10.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor09.10.2025, ora 15:00

 

11.Susţinerea interviului si Proba Practica10.10.2025, ora 10:00

 

12.Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului si probei practice13.10.2025, ora 15:00

 

13.Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului si a probei practice14.10.2025, ora 10:00
14.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor15.10.2025, ora 15:00
15.Afişarea rezultatului final al concursului16.10.2025, ora 10:00

 

BIBLIOGRAFIE/ TEMATICA

MUNCITOR IV  ELECTRICIAN

 

TEMATICA

1.Instalatii electrice de joasa tensiune la consumator.

2.Aparate pentru instalatii de joasa tensiune.

3.Iluminat electric.

4.Relee si automatizari simple.

5.Instalatii de lumina si forta.

6.Utilizarea energiei electrice.

  1. Tablouri de distributie.

8.Instalatie de curenti slabi.

9.Norme de securitate si sanatate in munca.

  1. Raspunderea contractului individual de munca-drepturi si obligatii salariat.
  2. Modul de folosire al diverselor tipuri de stingatoare.

BIBLIOGRAFIE

  1. LEGEA nr. 307 din 12 iulie 2006 (*republicată*)privind apărarea împotriva incendiilor.

 

2.     LEGE nr. 319 din 14 iulie 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificarile si completarile ulterioare;

  1. Legea 53/2003 Codul Muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
  2. Manual pentru autorizarea electricianului

 

 

Concursul pentru ocuparea postului contractual vacant de MUNCITOR IV  ELECTRICIAN (M), din cadrul Compartimentului Administrativ, se va desfasura  la sediul Spitalului Municipal Săcele, Str. Oituz nr. 54, Municipiul Săcele,  Județul Brașov.

 

 

FIȘA POSTULUI

Anexă la contractul individual de muncă nr. ……………..din data de ……………..2025                                           

  1. Denumirea postului: Muncitor IV Electrician
  2. Numele și preumele titularului: …………………………..

III. Postul se află în subordinea directă a: Sef . ATA, Conducerea Unitatii

  1. Postul are în subordine: –
  2. Titularul este înlocuit de:
  3. Studii necesare: medii

VII. Experiență: 3 ani in specialitate

VIII. Înzestrarea materială și documentația necesară postului (aparate, materiale, documente interne, standarde): Documentația SMC (Sistemului de Managementul Calității) – Proceduri și Instrucțiuni de lucru aferente SMC

  1. Abilități personale necesare postului: Colaborare, coordonare a realizării unor sarcini, atribuții sau obiective, profesionalism. Spirit de echipă, abilități de comunicare, capacitate de adaptare, disciplină, operare calculator (Excel, Word, Power Point, Internet).

 

Compartiment Administrativ

Funcția: Muncitor IV Electrician

 

  1. Stadiul de performanță al postului:

a). Calitatea: asigurarea funcționării întregului serviciu în timpul de lucru conform standardelor și ROF, obligativitatea participării la cursurile de pregătire profesională și alte forme de instruire.

Timp: efectuarea manevrelor și a manoperelor cu respectarea standardelor de calitate într-un timp corespunzător și la timpul potrivit.

Mod de realizare:

  • Integrare în echipă
  • Inițiativă
  • Implicare în dezvoltarea serviciului, formare, pregătire continuă de specialitate.

Utilizarea resurselor: utilizarea eficientă a tuturor resurselor și menținerea lor în stare de funcționare (echipamente și materiale sanitare), preia responsabilitățile prevăzute de SMC.

 

 

XI: Criterii de evaluare:

1.Pregătirea profesională impusă ocupantului postului:

Studii: MEDII

Alte calificări/specializări/instruiri minime necesare:

  • Cerințe specifice de pregătire și competența postului
  • Participarea la cursuri periodice de instruire.
  1. Experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:
  • Experiența în muncă
  • Experiența în specialitatea postului
  • Vechime de cel puțin 3 ani în specialitatea postului.
  1. Dificultatea operațiunilor specifice postului:

a). Complexitatea postului în sensul diversității operațiunilor de efectuat:

  • Organizarea timpului de lucru.

b). Gradul de autonomie:

– Autonomie în ceea ce privește organizarea activității .

c). Efort intelectual:

– Corespunzător activităților de executie.

d). Necesitatea unor aptitudini deosebite:

– Abilități de comunicare, sinteză, de luare de decizii.

e). Tehnologii speciale care trebuie cunoscute:

– Utilizarea aparatelor din dotare, cunoașterea tehnicilor impuse de specificul compartimentului.

– Utilizarea calculatorului,

– Tehnici moderne de comunicare.

  1. Responsabilitatea implicată pe post:
  • Respectă cerințele SR EN ISO aplicabile în unitate, Procedurile și Instrucțiunile Sistemului de Management al Calității din cadrul secțiilor/compartimentelor.
  • Păstrarea secretului profesional.
  • Respectă confidențialitatea tuturor aspectelor legate de muncă, indiferent de natura acestora, iar în cazul părăsirii serviciului prin desfacerea contractului individual de muncă, transfer, detașare sau demisie, orice declarație publică cu referire la fostul loc de muncă este atacabilă din punct de vedere juridic.
  • Aplică prevederile legale în vigoare cu privire la gestionarea deșeurilor

 

XII. Atribuții specifice ce revin angajatului :

Sarcini si responsabilitati:

-Participa nemijlocit la toate actiunile prevazute in Regulamentul de Organizare si Functionare al Spitalului Municipal Sacele cu aplicarea legislatiei in vigoare cu modificarile si completarile ulterioare.

-Se prezinta la serviciu conform graficului stabilit la inceputul fiecarei luni;

-Raspunde de aplicarea si respectarea la locul de munca a normelor de protectia muncii si PSI;

-Raspunde de buna functionare a tuturor instalatiilor electrice de iluminat si forta motrica, de aparatura electrica si toate utilajele agregatele ce functioneaza cu energie electrica;

Raspunde de folosirea judicioasa a materialelor primite si justificarea acestora, raspunzand material in cazul lipsei nejustificate;

-Raspunde de verificarea si efectuarea impamantarilor la utilaje, a legaturilor la electromotoare ca firele sa fie izolate si prevazute cu capace de protectie;

-Sa verifice zilnic ca toate tablourile electrice din cadrul unitatilor noastre sa fie inchise, sa se evite accesul altor persoane straine de a umbla la ele;

-Raspunde de verificare si respectarea calibrarii sigurantelor, in functie de puterea instalatiei;

-Sa raspunda prompt la toate solicitarile din partea sectoarelor/compartimentelor de activitate;

-Indeplineste si alte sarcini si atributii ce rezulta din dispozitiile legale sau care sunt stabilite de conducerea unitatii sanitare si a sefului ierarhic superior;

-Se interzice consumarea alcoolului in timpul programului sau prezentarea la program sub influenta bauturilor alcoolice sau  a substantelor interzise;

-Intocmeste Note de constatare de lucrari si materialela solicitarea tuturor compartimentelor/serviciilor conform procedurii operationale;

-Raspunde de inlocuirea de aparataj electric defect (prize, intrerupatoare, becuri, tuburi de neon, startere, stechere, etc.);

-Raspunde de inlocuirea de aparataj de comanda (sigurante, contactoare, limitatori de comanda, tablouri electrice, etc.);

-Raspunde de verificarea instalatiilor si circuitelor pentru depistarea intreruperilor de curent pe zonele reclamate;

-Raspunde de verficarea firelor si contactelor de nul de protectie;

-Poarta echipament de protectie specific;

-Respecta normele de munca igienico-sanitare;

-Raspunde de indeplinirea atributiilor de serviciu cu respectarea stricta a tuturor prevederilor legale;

-Indeplineste si alte atributii stabilite de manager, comitet director si seful Compartimentului ATA.

 

Responsabilități privind asigurarea calității

Participă activ la realizarea procedurilor interne de lucru și rapoartelor necesare la nivelul compartimentului.

Cunoaște și respectă documentele Sistemului de Management al Calității aplicabile în activitatea depusă.

Participă activ la realizarea obiectivelor generale de calitate stabilite de Managementul al Calității și a obiectivelor specifice locului de muncă.

Analizează rapoartele prezentate de Comisia de Control intern managerial și decide măsurile necesare pentru înlăturarea neconformităților constatate, aferente activităților de examinare.

Responsabilități pentru prevenirea incendiilor/intervenția în caz de incendiu. Protecția muncii.

Participa la organizarea activităților de prevenire a incendiilor și instruire periodică specifică compartimentului.

Participa la instruirile periodice ale întregului personal privind normele de protecția muncii.

Responsabilități privind păstrarea confidențialității

Respectă legislația în vigoare cu privire la protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora.

Respectă drepturile pacientului (informarea pacientului, consimțământul pacientului, confidențialitatea datelor medicale și personale, dreptul la îngrijire și tratament fără discriminare) conform normelor legale în vigoare.

Respectă confidențialitatea tuturor aspectelor legate de muncă, indiferent de natura acestora.

Am primit un exemplar din fișa postului și îmi asum responsabilitatea îndeplinirii sarcinilor ce-mi revin și consecințele ce decurg din nerespectarea acestora, conform cu Regulamentul de Ordine Interioară, procedurile de lucru interne și legislației în vigoare.

 

 

 

 

MANAGER INTERIMAR,

  1. RAB CRISTINA

 

 

Sef serviciu Ing. IA, Iasi Adrian Gheorghe

 

 

Niciun comentariu

Lăsați un comentariu